دكتر جراح زنان و زايمان

زنان و زايمان|جراح زنان و زايمان

دكتر جراح زنان و زايمان

 

همانطور كه ميدانيد ، دكتر جراح زنان و زايمان ، دوره هاي MD را گذرانده و داراي اين مدرك مربوطه ميباشد، تخصص دكتر جراح زنان و زايمان ، در زمينه هاي مربوط به بدن زنان و مخصوصا دستگاه تناسلي بانوان ميباشد.

يكي از مشكلاتي كه در دوران بارداري و حاملگي ممكن است براي زنان و بانوان پيش بيايد اين ، دكولمان ميباشد .

اگر تا به حال نام اين بيماري و مشكل را نشنيده ايد ، جاي تعجبي نميباشد ، چرا كه براي دارا بودن اطلاعات زياد در زمينه زنان و زايمان ميباشد مرتب با دكتر جراح زنان و زايمان در ارتباط باشيد .

در ادامه مطلب دكتر جراح زنان و زايمان ، نسبت به معرفي يكي از بيماري ها در زمينه زنان و زايمان اشاره خواهيم نمود .

دكولمان جفت :

دكتر جراح زنان و زايمان معمولا با ديدن برخي از علائمي كه دكولمان ميتواند داشته باشد ،  ذهنش به سمت اين بيماري رفته و شما را به خوبي ميتواند در همچين مواقعي ياري نمايد .

زماني كه جفت بنا به دلايلي از آندومتر زنان جدا ميشود ، دكولمان يا كندگي جفت روي ميدهد ، كه البته اين دكولمان يا كندگي جفت ميتواند 2 حالت را دارا باشد .

اولين حالت در دكولمان جفت : كندگي كامل ميباشد

دومين حالت در دكولمان جفت : كندگي ناقص ميباشد

تشخيص كامل يا ناقص بودن عمل دكولمان ، بر عهده جراح زنان و زايمان ميباشد و وي ميبايست با معاينات و بررسي هايي كه انجام ميدهد به جواب برسد .

مهمترين مشكلاتي كه دكولمان كامل ميتواد بوجود بياورد ، اين است كه راه ارتباطي مادر و فرزند را قطع كرده و ديگر خون مادر به جنين نميرسد ، بنابرين يقينا جنين از بين خواهد رفت ، چرا كه دكولمان راه انتقال خون مادر به فرزند را قطع ميكند .

در چنين مواقعي ، جراح زنان و زايمان ميبايست بهترين تصميم را گرفته و در صورت لزوم و اميد ، ميبايست نسبت به زايمان سريع اقدام نمايند ، البته در چنين مواقعي جراح زنان و زايمان ميبايست زايمان را با روش سزارين انجام بدهد .

 

منبع:زنان و زايمان

جراح زنان و زايمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.